چه نوع درمان می تواند کمک به نارسایی کلیه بیمار توقف دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه نوع درمان می تواند کمک به نارسایی کلیه بیمار توقف دیالیز

چه نوع درمان می تواند نارسایی کلیه توقف بیمار به دیالیز کمک کند؟ پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و کمک به بیمار دست آوردن مجدد عملکرد کلیه دوباره، به گونه ای کمک کند آنها را متوقف دیالیز.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر داروهای چینی سنتی (TCM) با ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته پزشکی --- osmoscope است. با توجه به شرایط بیماری و فیزیکی خاص هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. مختلف از جوشانده سنتی، این داروها را به پودر میکرونیزه و سپس به کیسه های کوچک قرار داده (در مورد اندازه کلیه) که خواهد شد به راه حل آماده خیس. در حالی که در طول درمان، 2 کیسه دارو خواهد شد تحت پشت بیمار راست در مناطق کلیوی قرار داده است. در سمت دیگر، کیسه دارو با osmoscope کمک می کند که ترویج جذب مواد تشکیل دهنده فعال در طب متصل می شود.
با کمک از این درمان، بیمار است که در مراحل اولیه هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. بیمار که در از دست دادن ماه مه مرحله پیشرفته این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز لذت ببرید.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟
این نوع از درمان دارای چهار کارکرد اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی، توسط کسانی که چهار توابع، می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با کارشناسان ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: